اجرای مسابقه مجازی هوای حرم ویژه دهه کرامت 

اجرای مسابقه مجازی هوای حرم ویژه دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۳۹۹
احمد سالاری گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) در دهه کرامت برگزاری مسابقه مجازی  نقاشی با عنوان هوای حرم می باشد که برای گروه های سنی نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است.

«احمد سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام در دهه کرامت، برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با عنوان هوای حرم می باشد که برای گروه های سنی نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام روستای حسین آباد سرگریج فاریاب افزود: به همین منظور علاقمندان می بایست تصاویری از حرم مطهر امام رضا علیه السلام نقاشی کرده و از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کنند سپس از بین آثار ارسالی به قید قرعه به بهترین آثار جوایزی اهدا می شود.

 

وی بیان کرد: از دیگر برنامه های کانون، برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ویژه کودکان و نوجوانان بود که با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

سالاری ابراز کرد: این جشن در راستای تکریم دختران فاطمی برگزار شده و به کودکان و نوجوانان کتاب قصه هایی از زندگی این بانوی کریمه اهدا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق علیه السلام فاریاب اظهار کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه، علاوه بر آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت حضرت معصومه (س)، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بود.

وی عنوان کرد: در راستای کمک به نیازمندان، طرح خدمت کریمانه را برگزار کردیم و بر همین اساس با جلب کمک های خیرین و مردم تعدادی بسته غذایی و پک های بهداشتی خریداری شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


سالاری در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این قبل از شروع دهه کرامت با همکاری بچه های مسجدی کانون، مسجد و محله آذین بندی شد و همچنین صلوات خاصه امام رضا علیه السلام و مولودی هر شب از گلدسته های می شود. 

پایان پیام/ 586